Konceptni Buick, kojeg je dizajnirao Harley J. Earl, proizveden je 1938., a medijima predstavljen prije 82 godine, prvi je auto u povijesti napravljen kako bi javnosti prikazao nove tehnologije i dizajn, a ne u svrhu masovne proizvodnje za tržište…
Buick Y-Job je imao električno pokretana skrivena prednja svjetla s električnim pogonom, električne prozore, zaobljene branike, uvučene kvake na vratima, statusnu značku na haubi i stil prednjeg dijela kojeg je Buick koristio od 1950-ih.
Buick Y-Job, luksuzni kabriolet, dugačak 5293 mm, širok 1890 mm i visok 1476 mm imao je klasičnu pogonsku koncepciju s rednim 8-cilindrašem obujma 5247 ccm i snage 143 KS, ugrađenu uzdužno sprijeda, 3-stupanjskim ručnim mjenjačem te stražnjim pogonom s krutim mostom i lisnatim oprugama.
Sam automobil je zapravo nekoliko godina vozio Harley Earl, sve dok ga nije zamijenio automobilom iz 1951. godine. Nešto nakon toga, automobil je restauriran te izložen u Henry Ford Museum, sve do 1993. kada je vraćen u GM Design Center.