Hans Nibel, rođen 31. kolovoza 1880. u Moravskoj, desetljećima je bio ključni pokretač dizajnerskih i konstrukcijskih inovacija u najstarijoj svjetskoj tvornici automobila…
O njegovim sposobnostima najbolje govori to što je 1908. postavljen za glavnog dizajnera tvornice Benz & Cie., samo četiri godine nakon što se zaposlio ondje. Strelovit napredak mladog konstruktora (pojam ‘dizajn’ tada se ponajprije odnosio na mehaniku, a ne na izgled automobila) okrunjen je fantastičnim trkaćim automobilom Blitzen-Benz.
Nibel je svakih nekoliko godina promoviran na višu razinu, no i dalje je preferirao neposredan rad na konstrukciji, čak i kada je postao član upravnog odbora tvrtke. Bio je i jedan od ključnih zagovornika integracije s konkurentskom tvrtkom Daimler, čak i ako je to za njega značilo privremenu degradaciju. Nakon spajanja razvojnih odjela Nibel bez pogovora pristaje da šef bude Ferdinand Porsche te da mu bude zamjenik.
Poslije njegovog odlaska 1930. preuzima rukovođenje razvojem. Pod njegovim vodstvom ostvaruju se puni potencijali kompresorske tehnologije u sportskim modelima, rađaju se temelji korištenja dizelskih motora u putničkim automobilima, a zanimljiv je, mada tržišno neuspio, i eksperiment s motorom smještenim straga u modelu Mercedes-Benz 130.
Na drugom kraju skale stoji Mercedes-Benz 770, model namijenjen šefovima država, okrunjenim glavama i industrijalcima, koji je uistinu i privukao njihovu pažnju, za razliku od modela Bugatti Royale. Nibel je predvodio i konstrukciju trkaćeg modela Mercedes-Benz W25, kojim je otpočeo period dominacije Srebrnih strijela, no nije ga imao sreću i ispratiti uživo, preminuvši od srčanog udara na željezničkom kolodvoru u Stuttgartu, dok je čekao vlak.
Hans Nibel, utjecajni tehnički direktor tvrtke Mercedes-Benz, umro je 25. studenoga 1934.