OBITELJSKI 'PROBLEMI'

Mercedes-Benz objasnio zašto osvježeni AMG E63 S nije dobio pojačanje ispod haube

Nedugo nakon što je stigla osvježena perjanica E klase, AMG E63, javnost se zainteresirala zašto ispod poklopca motora konjica nije pojačana…

Mercedes-AMG E63 u ‘običnoj’ ili snažnijoj S inačici svakako nije za odbaciti. Dok perjanica ponude, E63 S iz 4.0 biturbo V8 motora razvija 612 KS i 850 Nm, identično kao i prije rezidajna, mnogi su se zapitali zašto nije dobio pojačanje konjice. Iz Daimlera su izjavili kako je najveći razlog zapravo postojanje modela AMG GT63 S koji iz istog 4.0 biturbo V8 motora raspolaže sa 639 KS i 900 Nm.

“Bili smo izuzetno zadovoljni veličinom motora i voznim osobinama. Imamo svoju hijerarhiju automobila, a iznad E63 imamo GT63 S, a ne treba imati preklapanje modela, tako da smo zadržali dodatnu snagu isključivo za GT63 S.”, izjavio je Drummond Jacoy, direktor razvoja AMG vozila.


(foto: Mercedes-Benz)

Zanimljivo je kako AMG stručnjaci u osvježenu inačicu nisu ubacili i EQ Boost, 48 voltni elektromotor koji prilikom ubrzavanja podržava motor s unutarnjim izgaranjem, a imaju ga modeli poput E53 ili GLE 53. Iz Daimlera su pojasnili kako je razlog nemogućnost ubacivanja na postojeću konfiguraciju motora.

Bilo kako bilo, E klasa u svojoj najsnažnijoj inačici itekako može pomrsiti račune konkurenciji, ali i mnogo skupljim i ekskluzivnijim automobilima.

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Podijeli na:

Preporučeni sadržaj

Ponosno objavljujemo suradnju HAK-a & Osiguraj.me
Član ste HAK-a? Pokupite ekskluzivan dodatni popust od 12%. Kliknite odmah!
Sudjelovali ste ili skrivili prometnu nesreću? Smanjite financijsku štetu uz ovih 10 savjeta!