Nedugo nakon što je stigla osvježena perjanica E klase, AMG E63, javnost se zainteresirala zašto ispod poklopca motora konjica nije pojačana…
Mercedes-AMG E63 u ‘običnoj’ ili snažnijoj S inačici svakako nije za odbaciti. Dok perjanica ponude, E63 S iz 4.0 biturbo V8 motora razvija 612 KS i 850 Nm, identično kao i prije rezidajna, mnogi su se zapitali zašto nije dobio pojačanje konjice. Iz Daimlera su izjavili kako je najveći razlog zapravo postojanje modela AMG GT63 S koji iz istog 4.0 biturbo V8 motora raspolaže sa 639 KS i 900 Nm.
“Bili smo izuzetno zadovoljni veličinom motora i voznim osobinama. Imamo svoju hijerarhiju automobila, a iznad E63 imamo GT63 S, a ne treba imati preklapanje modela, tako da smo zadržali dodatnu snagu isključivo za GT63 S.”, izjavio je Drummond Jacoy, direktor razvoja AMG vozila.

Zanimljivo je kako AMG stručnjaci u osvježenu inačicu nisu ubacili i EQ Boost, 48 voltni elektromotor koji prilikom ubrzavanja podržava motor s unutarnjim izgaranjem, a imaju ga modeli poput E53 ili GLE 53. Iz Daimlera su pojasnili kako je razlog nemogućnost ubacivanja na postojeću konfiguraciju motora.
Bilo kako bilo, E klasa u svojoj najsnažnijoj inačici itekako može pomrsiti račune konkurenciji, ali i mnogo skupljim i ekskluzivnijim automobilima.