BMW X5 četvrte generacije (G05), predstavljen 4. lipnja 2018, a na tržištu je od početka 2018. priprema se za redizajn modelske godine 2023.
Vizualno promjene se uočavaju na prednjoj maski, koja dobiva nova Matrix-LED svjetla te dorađene blatobrane s učinkovitijim i atraktivnijim otvorima za zrak. Unutrašnjost će biti osvježena naprednijim Infotainmentom, sa 12,3-inčnom instrumentnom pločom i 14,9-inčnim središnjim zaslonom.
U paleti motora glavnu ulogu ima turbobenzinski motor s hibridnom potporom. Redni 6-cilindarski twinturbo 3.0 sa 286 KS (210 kW) i električnim motorom od 82 kW (122 KS) za izlaznu snagu sustava od 394 KS (289 kW). Električni domet od trenutno oko 80 kilometara mogao bi se znatno povećati revizijom.
Ostala paleta motora također će se temeljiti na prethodniku – s faceliftom koji je blago hibridiziran s 48-voltnom tehnologijom: trenutno su na izbor tri benzinska i tri dizelska pogona. 40i s 3,0-litrenim rednim šestakom i 333 KS (245 kW) počinje s benzinskim motorima. BMW M50i, čiji 4,4-litreni V8 isporučuje 530 KS (390 kW), također je dostupan od jeseni 2019.
Više je rangiran samo BMW X5 M Competition, koji dobiva 625 KS (460 kW) iz iste jedinice. 25d čini osnovu za dizelsku frakciju. 2,0-litreni redni četverocilindrični motor ima 231 KS (170 kW). Iza 30d je 3,0-litreni redni šestarac snage 286 KS (210 kW). 40d, koji ima 340 KS (250 kW), koristi isti motor.
Uzgred, xDrive pogon na sve kotače standardan je za sve motore, kao i automatski mjenjač. Premijera BMW X5 facelifta mogla bi se dogoditi već početkom 2023., s izlaskom na tržište nekoliko mjeseci kasnije. Cijene će biti od 75.000 eura naviše.