Potpuno električni Macan vozi se jednom od najdojmljivijih cesta u Europi – vijugavom, zavojitom kotorskom serpentinskom cestom u Crnoj Gori…
Crnogorsko primorje koje graniči s prekrasnim Jadranskim morem, krivudave ceste i zapanjujući krajolik skriveni su dragulj za putnike. A u srcu ovog mirnog primorskog kutka jugoistočne Europe nalazi se, neočekivano za mnoge, raj za vozače – Kotorska serpentina.

Nedavni medijski događaj kojim se obilježilo dodavanje električnog modela Macan u SUV postavi srednje veličine doveo je novinare iz 14 različitih tržišta u regiju, smjestivši se u drevni grad Herceg Novi, takozvani “Grad sunca” u Crnoj Gori. Odavde je lagana vožnja od 60 kilometara prema istoku oko strmih i gusto šumovitih Boka kotorska dovela konvoj svih modela Macan do podnožja onoga što se smatra jednom od najljepših prometnica u Europi.
Izgrađena 1884. godine, kotorska serpentina je dokaz bogatstva i ambicije Austro-Ugarskog carstva. U početku stvorena kao trgovački put unutar Kneževine Crne Gore, cesta povezuje Kotor na obali sa starom prijestolnicom Cetinjem u srcu Nacionalnog parka Lovćen, vijugajući 10 km uz planinu i sastojeći se od čak 25 oštrih zavoja.
Uspon prolazi kroz zaštićeni rezervat prirode, čije je proglašenje osiguralo da ovo područje ostane utočište za divlje životinje, koje se penje na gotovo 1000 metara nadmorske visine. Na njegovom vrhu vozači su nagrađeni spektakularnim pogledom na Boku kotorsku, koja se proteže sjeverno prema uspavanom ribarskom mjestu Orahovcu.

Ali Kotor Serpentine nije samo atrakcija za neustrašive turiste koji traže mir daleko od užurbane crnogorske obale. To je također brdo koje je odobrila FIA i ugošćuje brojne lokalne reli događaje tijekom godine.
Za Porsche to znači da je to idealan način da se pokažu performanse i sposobnosti upravljanja Macanom, te da se istakne kako ti atributi koji su vodeći u klasi ni na koji način nisu smanjeni prijelazom na elektrifikaciju.
“Macan Turbo je odabran zbog svoje iznimne upravljivosti i agilnosti,” objašnjava Venceslas Monzini, voditelj PR-a u Porscheu za srednju i istočnu Europu. “Njegov Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) sustav, elektronički kontrolirana blokada diferencijala i pogon na sva četiri kotača osiguravaju preciznu raspodjelu snage i stabilnost. Opcijsko upravljanje stražnje osovine dodatno poboljšava odziv, što ga čini idealnim za tako dinamičan teren. Električni pogonski sklop isporučuje trenutni okretni moment, omogućujući glatko ubrzanje i pouzdano upravljanje kroz strme uspone i oštre zavoje. Ovaj pogon učinkovito je pokazao Porscheovu predanost inovacijama u električnoj mobilnosti.”