Sve ove godine, Toyota Camry ostala je popularna, a to potvrđuju i prodajne brojek od 600.000 primjeraka godišnje diljem svijeta.
Polovica te prodaje otpada na SAD, gdje nastavlja s postojanim brojevima unatoč smanjenju tržišta srednje veličine. U Japanu, Toyota se dugo vremena trudila pokrenuti ovaj model i oživjeti ovaj segment, ali bez uspjeha. Zbog čega je proizvođač automobila obavijestio japanske trgovce da prekida proizvodnju.
Kao i u SAD-u, japanski kupci su se udaljili od limuzina prema SUV-ovima i crossoverima, koji su postali sve popularniji. Iz tog će se razloga Toyota Camry pridružiti Hondi Legend i Nissan Fugi, koji su prošle godine ukinuti na japanskom tržištu zbog niske prodaje. Međutim, Camry će nastaviti živjeti na globalnoj razini, gdje se prodaje u preko 100 zemalja i ostaje vrlo popularan.
Od lansiranja 1980., Toyota je proizvela više od 21 milijun Camryja diljem svijeta do modelske godine 2022. SAD je i dalje najpopularnije tržište, s 13 milijuna prodanih Camry modela otkako je model stigao 1982. Potpuni redizajn 1992. pretvorio ga je u vječni bestseler, pobijedivši Ford Taurus te godine i time je postao automobil broj jedan. Od tada je dosljedno bio jedan od najprodavanijih automobila i imao je petnaestogodišnji niz u kojem je bio rangiran kao najprodavaniji automobil od 2002. do 2016. godine.
2017. Camry, što na japanskom znači “kruna”, izgubio je krunu prodaje na američkom tržištu kao najprodavaniji Toyota model u korist RAV4. Sličan pad zabilježen je i na drugim tržištima gdje kupci preferiraju SUV vozila. Unatoč tome, Camry i manja Corolla i dalje igraju istaknutu ulogu u globalnoj proizvodnoj strategiji marke.