Mercedes-Benz C 220 d EQ Boost opremljen je blago-hibridnim pogonom, turbodizelašem 2.0 snage 200 KS i alternator-generatorom od 15 kW, koji mu omogućuju ubrzanje do stotke za 7,3 s i najveću brzinu od 245 km/h, uz potrošnju goriva od 4,9 do 5,6 litara (WLTP)
Test koji je provela ekipa portala de.motor1.com pokazala je da potrošnja, u realnom prometum uz striktno poštivanje prometnih propisa, može biti niža. Mercedes-Benz C 220 d EQ Boost opremljen je gumama Continental WinterContact TS 860 S – 225/40 R19 M+S sprijeda i 255/35 R19 M+S straga. Test je napravljen 19. siječnja 2022., u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, pri oblačnom vremenu i temperaturama od 3 do 11°C. Ukupno je prevezeno 807 km, prosječnom brzinom 81 km/h.
Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste.
Mercedes-Benz C 220 d EQ Boost je testnu vožnju započeo s punom baterijom, koja više nije dopunjavana (preko strujne utičnice). Putno računalo pokazalo je potrošnju goriva od 4,1 l/100 km te po punjenju na benzinskoj crpki, ‘do čepa’, odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 4,3 l/100 km.
Po propozicijama testa uzima se aritmetička sredina, dakle 4,2 l/100 km. Dizelski spremnik goriva prima 66 litara. Izmjerene su sljedeće etapne potrošnje goriva odnosno autonomije s punim spremnikom goriva.
– gradska vožnja u Rimu: 7,0 l/100 km, doseg s punim spremnikom goriva 937 km
– mješovita vožnja gradom i okolicom: 6,2 l/100 km, doseg 1062 km
– autocesta (Autostrada): 6,0 l/100 km, doseg 1095 km
– štedljiva vožnja): 3,9 l/100 km, doseg 1689 km
– maksimalna potrošnja 27,2 l/100 km, doseg 237 km
S tim je rezultatima blago- hibridni Mercedes-Benz C 220 d EQ Boost bolji nego Volvo V60 D4 (4,35 l/100 km), Mercedes-Benz E 220 d T-Modell (4,44 l/100 km), Jaguar XE 20d 180 PS A/T (4,45 l/100 km)i Audi A6 Avant 40 TDI quattro ultra S tronic (4,60 l/100 km), a lošiji nego Alfa Romeo Giulia 2.2 Turbo Diesel 180 PS MT6 (4,05 l/100 km), BMW 320d Touring (4,00 l/100 km), Opel Insignia Sports Tourer 1.6 Diesel 136 PS (3,80 l/100 km) i Peugeot 508 1.5 BlueHDi (3,80 l/100 km).