TESTIRALI SMO

Nissan Juke N-Sport 1.6 143 HEV, efektan žuti nastup

Foto: Autoportal.hr (Nikola Jurković)

Nissan Juke već neko vrijeme vozi u hibridnom ritmu, ali nikada nije bio ovako atrakitvan. N-Sport paket u upadljivoj žutoj nijansi, ali i 143 KS u kombinaciji dobro zvuče. Prati li sve ostalo izgled, provjerite u nastavku…

Postoje modeli koji su u našoj redakciji baš ‘kuhani i pečeni’. U taj lonac svakako ide Nissan Juke. Uvijek zaigranog dizajna i na nekako baš poseban na sebi svojstven način. Testirali smo ga u brojnim varijantama, ali nikada nije bio tako efektan kao u najnovijoj – N-Sport inačici.

Koliko je dugo Juke zapravo s nama, govori podatak da bi primjerice vjerni skupljači automobilski časopisa morali dobrano pretražiti svoju kolekciju. Da budemo precizniji, tamo u rujnu 2010. bi vjerojatno pronašli prve slike i premijerni nastup tada malog revolucionarnog povišenog modela. Nissan Juke zabljesnuo je na auto salonu u Ženevi 2010. Javnost nije bila preoptimistična u ovu priču. Konačni rezultat? Prodano 1.5 milijun primjeraka do danas…

N-Sport paket dostupan je za narudžbu u samo dvije varijante boja… (Foto: Nikola Jurković)

Partnerstvo s Francuzima (Renault op.a), donijelo je provjerene tehnologije, pa tako i u vidu CMF-B platforme, koja je kroz sve ove godine pokazala brojne benefite kroz proizvodnju, ali i korištenje vozila.


Juke se danas nudi u Acenta i N-Connecta varijanti. Tu je i Tekna oprema u kojoj smo zadnji put na testu uživali. Novost je N-Design i N-Sport paket opreme. Potonji je baš stigao do nas.

Atraktivni mali SUV u 421 cm dužine posebno je atraktivan u navedenom N-Sport dekoru. Ovaj paket dolazi na polovini karijere aktualne generacija, a u konfiguratoru odabir upravo te opreme donosi mogućnost izbora dviju dvobojnih boja – blade srebrna/crna i žuta/crna.

Nova svjetlija žuta boja za Juke znači puno više. Uz njezino uvođenje, Nissan dizajneri i inženjeri uveli su i znatne promjene u unutrašnjosti modela Juke kako bi poboljšali doživljaj u vozilu, uz redizajniranu središnju konzolu i instrumentnu ploču. Osim toga, u unutrašnjosti su iskorišteni novi materijali i obloge te su osvježene oprema i završna obrada. Unaprijeđena je i povezanost automobila zahvaljujući većem zaslonu na dodir i novim značajkama. Dakle, Juke sad ima sve ono što krasi novi Qashqai i X-Trail. Istina, sve to izgleda puno naprednije, ali i dalje je to sve u manirima klase.

Na novoj razini opreme N-Sport, učinak nove žute boje dodatno dolazi do izražaja zahvaljujući kontrastnom crnom krovu, kotačima, vanjskim retrovizorima, profilima blatobrana, prednjoj masci te A i B nosačima. Cjelokupni učinak unaprjeđuje vizualni dojam modela Juke te mu daje još više odvažnosti i još bolji stav.

Potpuno novi izgled interijera, zahvaljući novim digitalnim zaslonima i multimediji…

Osvježenje prati Juke kroz sve pakete opreme, a N-Sport donosi instrumentnu ploču u obliku TFT zaslona dijagonale 12,3 inča na kojoj se prikazuju brzina vozila i druge brojne informacije. Zapravo je skroz jednostavan za korištenje, uz naravno minimalno privikavanje. Zaslon visoke razlučivosti (1920 x 720 piksela) omogućuje vozaču konfiguraciju ekrana kako bi se prikazivala kombinacija informacija po njegovoj želju.

Poboljšani 12.3″ multimedijski sustav uključuje intuitivniji početni zaslon koji korisniku omogućuje da prilagodi prikaz svojem ukusu kako bi uključio widgete za funkcionalnosti koje najčešće upotrebljava, baš kao na zaslonu pametnog telefona. Dosta to izgleda zaigrano i definitivno ima potencijala za osvojiti svakog novog kupca.  Pogotovo uz bežično povezivanje na uslugu Apple CarPlay sad je dostupno i bežično povezivanje na uslugu Android Auto. A kruna cijele priče je Bose audio ozvučenje. Opet u prednjim sjedalima (kombinacija crne eko kože i žute Alcantara eko kože), u naslonu smješteni, ne treba ni trošiti riječi koliko je to efektno.

Bose zvučnici smješteni su, između ostaloga, i u naslone vozačkog i suvozačkog sjedala, a pružaju jedinstvenu zvučnu kulisu…

Vožnja? Juke je zbog svog nabijenog stava, takav i u vožnji. Dinamičnog duha, neravnine ponekad i previše osjeti, ali baš takav nastup ide uz njega. Atraktivni kotači (19 cola) donose puno na izgledu, a opet mu nećete zamjeriti tvrd nastup. Mjenjač dobro čita vaše vozačke ambicije,  poput ProPilot sustava (sustav za zadržavanje vozila unutar trake, adaptivni tempomat i automatsko zaustavljanje i kretanje u gradskim gužvama), a tu je i automatsko kočenje u nuždi s prepoznavanjem pješaka i biciklista.

Kombinacija benzinca i elektromotora, za 143 KS u kombinaciji, dobro surađuju…

I sad ono najvažnije, najnovije. To je 1.6 HEV pogonski sistem. Ukupno 143 KS znači solidnu razinu dinamike. Taj dio nam je sasvim dobar. Imati hibrid danas je normalna stvar, ali ovako atraktivan, još bolja priča. No, koliko je dobar najbolje opisuje potrošnja, a mi smo se vozili na nekih 6 litara, do 6,5 u prosjeku. Solidno.

U pogledu mehanike, svakako veseli opcija da Nissan nudi uz doplatu od 400-njak eura produljeno ‘Real Garant’ jamstvo, 5 godina ili 160.000 km.

Nissan Juke je model koji ima taj neki faktor, te je zasigurno model koji će uvijek imati svoju vojsku obožavatelja. Izgled i tehnologije u N-Sport izdanju su stvarno na cijeni, pa kad vidite žuti Juke, znajte da je taj kao novi stajao 35.000 eura…

TEHNIČKI PODACI Nissan Juke N-Sport 143 HEV

POGON
Motor: turbobenzinski, DOHC, 4 cilindra, blok od alu lijeva, Euro 6e
Snaga: 69 kW (94 KS) pri 5600 o/min
Moment: 148 Nm pri 3600 o/min
Mjenjač: 4 brzine, automatski mjenjač AMT
Prvort i hod: 78,0 x 83,6 mm
Baterija: 1,2 kWh (litij-ionska)
Ukupan napon baterije: 249 (+/- 5) V
Snaga elektromotora: 49 KS
Moment elektromotora: 205 Nm
Pogon: prednji
Start/stop: da

KAROSERIJA
Izvedba: crossover,  B-segmenta, 4 vrata
Gabariti: 4210 x 1800 x 1595 mm
Međuosni razmak: 2636 mm
Udaljenost od tla: 172 mm
Prtljažnik: 354 l / 1237 l
Cd: 0,26
Masa/nosivost: 1400 / 555 kg
Krug okretanja: 10,57 m
Spremnik: 46 litara
EuroNCAP: 5 zvjezdica

PODVOZJE
Izvedba
: MacPherson / Torzijska greda, sa spiralnim oprugama
Kočnice: samoventilirani diskovi 280 mm / diskovi 260 mm
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 225/45 R19

PERFORMANSE
Brzina: 166 km/h
0-100 km/h: 10,1 s
Na testu: 6,4 l /100 km
CO2: 112 g/km

CIJENA
Testni model
: 35.478 € 
Osnovna inačica: 23.793 (Acenta 1.0 DIG-T 114)

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Podijeli na:

Preporučeni sadržaj

Ponosno objavljujemo suradnju HAK-a & Osiguraj.me
Član ste HAK-a? Pokupite ekskluzivan dodatni popust od 12%. Kliknite odmah!
Sudjelovali ste ili skrivili prometnu nesreću? Smanjite financijsku štetu uz ovih 10 savjeta!