Nes(p)retan se događaj odvio u Nizozemskoj, a dokaz je kako svaki Ferrari na cesti traži puni respekt, čak i na ravnom…
Ferrari 488 Pista je već opjevani model iz tvornice snova iz Maranella, koji nosi slavni logo Propeti konjić. Podsjetimo, Ferrari 488 Pista se pokreće središnje uzdužno postavljenim Twin-Turbo 3.9 V8 motora snage 720 KS pri 8000/min. No, ovdje je riječ o dvostruko turbo nabijenom motoru, koji oslobađa čak 770 Nm okretnog momenta već pri 3000/min.
Taj se potencijal na stražnje kotače prenosi automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom 7 DCT te Ferrari 488 Pista do 100 km/h ubrzava za samo 2,85 sekundi, do 200 km/h za 7,6 s, a najveća je brzina 340 km/h. No, tolika snaga već od niskih okretaja, koja eksplodira zahvaljujući turbopunjačima, na stražnjim kotačima ima i svoje zamke.
Pogotovo ako neodgovorni vozač, radi povećanja užitka vožnje i mogućnosti driftanja isključi sustav Traction Control. Automobil lako ulazi u područje dinamičke nestabilnosti, preupravljivosti (oversteer), odnosno smrtonosnu ‘piruetu na cesti’. Na svojoj je koži osjetio vozač u Nizozemskoj…
Dakle, recept je jednostavan, elektronička pomagala u ovakvim automobilima nije preporučljivo gasiti. A svakome tko sjeda za volan ovakvog automobila, savjetujemo respekt prema brutalnoj snazi koju naglo otpušta na asfalt. Inače se lako može dogoditi baš ovakav rasplet…