Toyota Corolla 1.8 Hybrid, s profinjenim benzincem, koji radi po Atkinsonovom ciklusu, pokazao je iznimnu štedljivost u realnim uvjetima vožnje, na testu portala de.motor1.com
Riječ je o naprednoj motorizaciji, koja kombinira benzinca obujma 1798 ccm s kompresijskim omjerom 13:1 te razvija 98 KS pri 5200/min i okretni moment od 142 Nm pri 3600/min, koji s elektromotornom potporom razvija sinergijskih 122 KS.
Uz potporu kontinuiranog automatskog mjenjača (CVT) do stotke ubrzava za 10,9 s i postiže 180 km/h. Po službenoj deklaraciji (WLTP) troši 3,4 l/100 km. Test portala de.motor1.com pokazuje da se u realnim uvjetima može trošiti 3,9 l/100 km, daleko manje od ocjene mnogih u realnim uvjetima vožnje 5-6 litara.
Testni je model opremljen gumama Falken Ziex ZE914B Ecorun – 225/45 R17 km, za broj većim od standardnih, koje povećavaju potrošnju goriva za 0,1 do 0,2 l/100 km. Test je napravljen u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, u umjerenim zimskim uvjetima.
Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste. Ukupno je prevaljeno 867 km.
Zanimljivo, putno računalo je pokazalo da je potrošnja goriva od 4,1 l/100 km, a po punjenju na benzinskoj crpki, do čepa, odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 3,7 l/100 km. To je u stvari realno. Po propozicijama ovog testa uzima se prosjek – 3,9 l/100 km.
Slične brojke možete očekivati i u sedan/limuzinskoj verziji…