Tržišni podaci za 2019. otkrivaju ponovno dominaciju japanske marke…
Suzuki je ponovno broj 1 u segmentu privatnih kupaca, ni manje ni više već četiri godine za redom. Uspjeh možemo pripisati Japanskom bestselleru Vitari, to je ujedno najprodavaniji automobil privatnim kupcima u Hrvatskoj.
No, lovorike ne zaslužuje samo sveprisutna Vitara, već i S-Cross koji je zauzeo visoko treće mjesto u segmentu privatnih kupaca u 2019.
Dojam za još veće brojke ipak kvari domaća realnost, a to da je kupovna moć privatnih stranaka mala. U brojkama, svega 24,1% ukupnog tržišta pripada privatnom sektoru.
Ostaje za vidjeti, kako će se Suzuki nositi u 2020. s izazovima. Najavili su potpunu hibridizaciju svih modeal (osim Jimnyja), koji će skoro u potpunosti udovoljavati najnovijim propisanim emisijskim standardima, te ćemo nastojati održati vodeću poziciju marke koja najviše daje za uloženi novac.
Gledajući B i C-segment vozila, ovako su privatni kupci tržili (u zagradi broj prodanih primjeraka):
- Suzuki Vitara (830)
- Dacia Sandero (703)
- Suzuki S-CROSS (591)
- Hyundai Kona (553)
- VW T-Roc (499)
- Renault Clio (460)