HR PREMIJERA

Alfa Romeo Junior: novi talijanski hit-model zablistao na hrvatskoj prezentaciji u Zagrebu

Autoportal.hr

Alfa Romeo Junior, crossover B-segmenta u moćnom hibridnom izdanju, oduševio stilom i izvedbom, dostupan od 28.490 eura…

Alfa Romeo Milano, tako je trebalo prvotno biti. A onda je uslijedila talijanska birokracija i natjerala čelnike Alfe da prekrste model u – Junior. Atraktivan model ulazi u jedan od najpopularniji segmenata vozila, Junior je novi model s kojim se planiraju veliki uspjesi. Sad je konačno stigao i u Hrvatsku…

Foto: Autoportal.hr

Svaka Alfa je baš posebna, pa tako nije iznimka ni Junior. Kako kroz najraniju povijest marke, tako i zbog svih tih čuveni modela koje nam je ponudila. Kad se samo sjetimo koja je fama bila kad je nova Giulia stigla, zatim Stelvio i Tonale, a sad kao treći SUV akter stiže – Junior. Model koji je prvotno trebao nosit ime Milano, ipak je brzo usvojen s novim imenom.

Nova Alfa Romeo Junior predstavljena je na prekrasnim golf terenima u Zagrebu. Kako je i na samoj prezentaciji rečeno, marka očekuje puno od ovog modela. Predviđa se da će broj prodanih vozila u B-SUV segmentu dosegnuti 2,6 milijuna u 2025. godini. Od toga 10% će otpasti na premium B-SUV modele, a Junior to svako jest.


Novi Junior se vozi na provjerenoj, ali temeljito dorađenoj Stellantis platformi za mala SUV vozila. Prije svega to je prilagođen ovjes(čvršći stabilizatori) i letva upravljača s izravnijim prijenosom za bolje i preciznije upravljanje.

Kao duhovni nasljednik modela MiTo i Giulietta, Junior sad okreće jedan novi list u povijesti marke. Uostalom, ovo je model koji se prvi nudi kao potpuno električni automobil!

Junior je dug 4,17 metara, 1,53 m visok i 1,78 m širok. U tom malom, ali baš šmekerskom Alfa izdanju nudi i pristojnih 400 litara prtljažnika.

Dizajnerski opet donosi puno odvažnih linija, prednji dio je nekako baš moderan u duhu Alfe, posebno “Scudetto” maska. Dok stražnji dio na prvu traži privikavanje. Ali nakon nekoliko sati druženja na prezentaciji, i taj zadnji dio postaje atraktivan. Toliko da smo našli simbolike i sličnosti s modelom Maserati 3200 GT!

Junior dolazi uz dvije vrsta prednjih svjetala – reflektorskim i projekcijskim.

Foto: Autoportal.hr

Unutrašnjost otkriva puno zanimljivih detalja ali i poveznica sa Stellantis grupacijom. Brzinomjer od 10,25″ TFT donosi zanimljivu grafiku, dok je središnji zaslon veličine 10,1″ i radi prilično fluidno i brzo. Talijani nude i ambijentalno osvjetljenje u dostupnih 8 boja.

Foto: Nikola Jurković

Junior se nudi u 6 boja (Bijela nemetalik, Glorius crvena, Stone siva, Crna nemetalik, Siva, Plava).

U pogonskom dijelu, mi smo isprobali 1.2 E-DCT6 MHEV varijantu od 136 KS. Izvedba je to koja će sigurno biti najčešće birana. Takve brojke osiguravaju 8,9 s do 100 km/h i najvećih 206 km/h. Osim nje tijekom 2025. stiže i Q4 varijanta. Od potpuno električnih tu je BEV (54 kWh) i 156 KS za 410 km dosega, te (54 kWh) i 280 KS! Alfa daje 8 godina jamstva na baterije.

Novi Junior već je osiguran u dovoljnim količinama, tako da najbrži kupci mogu računati na vrlo brzu isporuku. Cijena? Sve počinje od 28.490 eura.

Foto: Alfa Romeo Hrvatska

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Podijeli na:

Preporučeni sadržaj

Ponosno objavljujemo suradnju HAK-a & Osiguraj.me
Član ste HAK-a? Pokupite ekskluzivan dodatni popust od 12%. Kliknite odmah!
Sudjelovali ste ili skrivili prometnu nesreću? Smanjite financijsku štetu uz ovih 10 savjeta!