Premda autoceste nisu njemački izum, prve su sagrađene u SAD-u i Italiji, upravo je Autobahn, njemačka mreža autocesta svakako najpoznatija u svijetu…
Danas više nije najduža autocesta ni u Europi, Španjolci su ih prešli, no njemački Autobahn bio je primjer u kojeg su se ugledali svi ostali. A najznačajniji čovjek u priči o izgradnji te mreže bio je Fritz Todt, kojeg je Hitlerov režim samo nekoliko mjeseci po dolasku na vlast, u srpnju 1933., imenovao glavnim inspektorom njemačkih ceste Generalinspektor für das deutsche Straßenwesen. Nacistička stranka i zloglasni Führer Adolf Hitler izgradnju autocesta koristili su kao snažan propagandni mehanizam
Prva je autocesta u Njemačkoj, zanimljivo, otvorena između Kölna i Bonna godinu dana ranije, prije dolaska Nacista na vlast, a otvorio ga je dugogodišnji Konrad Adenauer, gradonačelnik Kölna, budući kancelar Zapadne Njemačke, No tek će Nacistička vlast osmisliti mrežu brzih cesta namijenjenih samo za promet automobila (ne bez značaja je bio i brzi transport vojske u slučaju rata, dakako), koje će se pružati preko čitave Njemačke, a tek će demokratska vlast, uz ponešto američke financijske pomoći, nakon rata dovršiti taj posao.
Pod vodstvom Fritza Todta ipak je napravljen ogroman dio posla, Njemačka je 1935. imala 108, a 1940. već 3736 kilometara autocesta. Autobahn se proslavio brojnim mostovima te nadvožnjacima u svrhu denivelacija prometa Todt je dobio titule Leiter des Hauptamts für Technik in der Reichsleitung der NSDAP, Generalbevollmächtigter für die Regelung der Bauwirtschaft i Reichsminister für Bewaffnung und Munition, koje nećemo prevoditi, a postao je i general-bojnik Luftwaffe.