Tvrtka Daimler-Motoren-Gesellschaft patentirala je znak, kojeg je Gottlieb Daimler prije smrti nacrtao na razglednici, a Trokraka zvijezda 1916. dobiva i obruč te postaje simbol najjačeg automobilskog brenda
U prvom desetljeću 20. stoljeća Mercedes je postao jedan od najjačih svjetskih brendova u tada razmjerno novom svijetu automobila. Koliko je brend postao snažan u samo nekoliko godina, pokazuje što je od 1904. do 1907. u SAD-u postojao licencirani proizvođač American Mercedes.
Jedino što je nedostajalo, činilo se, bio je prepoznatljiv simbol, po kojem će ljudi odmah prepoznavati ovu marku. Po legendi, Paul i Adolf, prisjetili su se kako je njihov otac Gottlieb Daimler svojedobno majci poslao razglednicu Kölna, na kojoj se jasno vidjela tvornica Deutz, u kojoj je tada radio, iznad nje nacrtao zvijezdu i napisao kako će zvijezda jednog dana obasjati i njegovu vlastitu tvornicu.
Tvrtka Daimler-Motoren-Gesellschaft je 24. lipnja 1909., u sjećanje na tu razglednicu, patentirala dva dizajna Mercedesovog logotipa, trokraku i četverokraku zvijezdu. Za korištenje su odmah odabrali trokraku inačicu, koja se od 1910. nalazi na prednjem dijelu vozila, simbolizirajući korištenje motora Daimler u zraku, na kopnu i na vodi.
Vrhovi krakova zvijezde 1916. su okruženi krugom, 1921. postali trodimenzionalni, a 1926, nakon udruživanja s tvrtkom Benz, okruženi i lovorovim vijencom, simbolom za Benz, i natpisom Mercedes-Benz. Danas se najčešće koristi jednostavna inačica, koja se sastoji samo od zvijezde i obruča oko nje.