Od travnja 1964. do kolovoza 1969. proizvedeno ih je 443.000, prve su kod nas stigle krajem rujna 1964., dostupan ‘luksuz’, puno funkcionalnija, a malo skuplja od Fiće…
Prije 55 godina iz potpuno novog pogona u Mladoj Boleslavi izišao je model Škoda 1000 MB. Bio je to tada napredan automobil, s neovisnim ovjesom (straga je doduše bila njihajuća osovina), a opjevana nestabilnost bila je posljedica ‘plastičnih’ guma Barum. Simpatična i pomalo rustikalna limuzina imala je motor, mjenjač, diferencijal straga, a imala je niz zanimljivih rješenja. Pružala je najbolje ‘ligen-siceve’, ispod prednjeg prtljažnika od 220 litara bio je poseban odjeljak za rezervni kotač, tako da se za njegovo vađenje nije trebala vaditi prtljaga. Imala je i poseban prtljažnik iza stražnjih sjedala. Čep za ulijevanje goriva bio je skriven iza znaka na prednjem blatobranu. Motor je imao aluminijski blok, i malo je poznato da je Škoda bila prva koja ga koristila postupak tlačnog lijevanja aluminija, koji se, osim za blok motora koristio i za kućište mjenjača s četiri stupnja. Karoserija je bila samonoseća. Od travnja 1964. do kolovoza 1969. proizvedeno je 443.000 primjeraka. Naslijedio je model Š100, sa suvremenijom karoserijom, ali istom tehnologijom.