ZA GRADSKE AVANTURE JOŠ UVJERLJIVIJI

Peugeot 308 i 408 dobili još jednu Hybrid 136 e-DSC6 pogonsku opciju

Foto: Peugeot

Peugeot je predstavio nove opcije pogona za modele 308 i 408. Hybrid 136 za još bolji učinak u gradu…

Modeli 308 i 408 dobit će novi pogonski sklop Hybrid 136, u kombinaciji s novim automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa s dvostrukom spojkom koji uključuje električni motor i bateriju od 48 V.

Foto: Peugeot

Peugeot 308 i 408 tako će uskoro na konfiguratoru nuditi opciju više u obliku – Hybrid 136 e-DSC6. Nova generacija pogonskog sklopa Hybrid 136 e-DSC6 kombinira 1,2-litreni benzinski motor s novim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom koji uključuje električni motor od 21 kW (28 KS) i litij-ionsku bateriju od 0,9 kWh od 48 V za bolju učinkovitost i dodatni moment pri niskim okretajima.

Novi hibridni pogonski sklop može raditi više od 50% vremena u potpuno električnom načinu rada s nultim emisijama tijekom urbanog krstarenja malim brzinama. Kako navode Francuzi, nudit će poboljšanu uštedu goriva do 15% za manje putovanja do pumpi i smanjenje CO2 do do 22 g/km za 408 i 19 g/km za 308 u usporedbi s postojećim PureTech 130 EAT8 motorom.

Foto: Peugeot

Značajna prednost novog hibridnog sustava je da se litij-ionska baterija od 48 V sama puni tijekom vožnje bez potrebe za uključivanjem. Kada razina energije baterije to dopušta, sustav omogućuje pogon vozila samo pomoću elektromotora. Zahvaljujući energetskoj učinkovitosti, baterija od 48 V prilično je kompaktna sa samo 0,9 kWh i uredno je postavljena ispod suvozačevog sjedala. S baterijom smještenom naprijed, modeli 408 i 308 zadržavaju sav svoj unutarnji prostor i neće biti zakinut s volumenom prtljažnika. Uz optimalnu raspodjelu mase baterije, vozačka dinamika je na razini.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj