JAPANSKA DEMONSTRACIJA VJEŠTINE

Honda Civic e:HEV Sport, novi-stari kralj kompaktne klase za vozački užitak

Foto: Autoportal.hr

Volite dinamičnu vožnju, ali isto tako želite biti u duhu doba u kojem živimo. Ovo je hibrid po mjeri zaljubljenika u sportsku vožnju, Honda Civic dizajnerski je puno smirenija, a vozački donosi pravi duh marke. Japanci su opet pogodili…

Civic e:HEV Full Hybrid na domaćem tržištu se pojavio krajem jeseni, tako da su prve isporuke nove 11. generacije krenule. Vjerujemo da će broj narudžbi s vremenom rasti…

Ovaj novi Hondin hatchback prati filozofiju svojih, kod nas jako popularnih prethodnika temeljenu na sportskom dizajnu, naprednoj tehnologiji i izuzetnim voznim karakteristikama. Najbolje od svega, sportski geni ostali su to, iako se pojavio hibridni pogon.

Puno smireniji dizajn, već na prvu nam se jako svidio…

Zapravo fascinira, koliko je ovaj automobil ponovno uravnotežen. Na prvu, sportska strana se vidi već s izrazito niskim sjedanjem. Dobar osjećaj donosi upravljač, dok s druge strane ovjes bez problema odgovara na sve izazove na cesti. Od zavoja, do neravnina, Civic sve odrađuje besprijekorno i udobno.

Baš tome e:HEV Full Hybrid pogonskom sklopu pripisujemo zavidnu štedljivost, dok s druge strane agilnost ni malo ne pati. Kod nas je za vrijeme testa bilježio brojke od 5,3 litre pa do nekih 7 litara (autoput). Iako još uvijek imamo visoko mišljenje o prethodnoj generaciji i i-DTEC dizelskoj i VTEC benzinskoj varijanti, hibridi su naša realnost, sadašnjost i budućnost.

Testni primjerak stigao je u Civis Sport paketu. Njegov dobro promišljeni, funkcionalni dizajn i neprekinute bočne linije naglašavaju odvažan, dinamični stil. Japanci su ovaj put prikočili i nisu išli s hrpom naglašenih detalja. Sport izvedba donijela je i 18” alu naplatke, koji u ovoj bijeloj boji karoserije dodatno dolaze do izražaja.

Kako izgleda unutra? Definitivno profinjenije od prethodnika. Pregršt premium materijala u unutrašnjosti zajedno s iznimnom preglednosti čine novoga Civica još poželjnijim. Honda donosi cool elemente, poput drugačiji ventilacijski otvora, sportska profilirana sjedala i intuitivno postavljeni kontrolni prekidači podižu sigurnost i udobnost u vožnji na jednu višu razinu.

Tu je i Honda CONNECT infotainment sustav s 9” ekranom osjetljivim na dodir iznimno se jednostavno koristi. Naravno, podržava Android Auto i Apple CarPlay, a sve radi jako fluidno i bez nekog konkretnog zastajkivanja. Najbolji paket opreme dolazi s bežičnim punjačem mobitela i premium audio sustavom s dvanaest najkvalitetnijih Bose zvučnika.

Honda CONNECT infotainment, u 9″ veličine dostupne su vam sve najvažnije informacije

Nova Honda Civic dostupna je samo u e:HEV izvedbi. Dakle, sa snagom od 184 KS prilično je agilan automobil. Posebnu ugodu zapravo donosi CVT automatik, pa ovdje sigurno možemo pričati o možda najboljem igraču u ovom profilu postavki. Posebno je zanimljivo prebacivanje u ‘Sport’ program vožnje. Tada Honda generira umjetni zvuk, koji je prilično uvjerljiv i donosi još bolji osjećaj u vožnji. Pomalo podsjeti na stare dane i tjeranje okretaja ‘u crveno’…

Nova Honda Civic e:HEV Full Hybrid dostupna je od 274.933 kn (Elegane), a dolazi opremljena s 10 zračnih jastuka uključujući prednji središnji zračni jastuk između vozača i suvozača te prednje zračne jastuke za koljena. Aktivna sigurnost je također unapređena zahvaljujući novim sigurnosnim sustavima Honda SENSING, koji svako putovanje čine sigurnijim, ugodnijim i bezbrižnijim. Nova Honda Civic s dodatkom hibridnog šmeka nije izgubila dušu. Doslovno, ovaj automobil opet vozi nekim svojim putem. Drugačija, a opet tako dobra.

Vrsta pogonskog sklopa: Hibridni i-MMD
Vrsta mjenjača: Automatski eCVT
Radni obujam benzinskog motora: 1.993 ccm
Broj ventila po cilindru: 4 ventila
Norma ispuha: EURO-6D
Maksimalna snaga benzinskog motora: 143 KS pri 6000 o/min
Maksimalni okretni moment benzinskog motora: 186 Nm pri 4500 o/min
Maksimalna snaga: 135 kW / 184 KS
Maksimalni okretni moment elektromotora: 315 Nm
Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 7,9 s
Maksimalna brzina: 180 km/h
Razina buke u unutrašnjosti vozila: 65 dB
Dužina: 4.551 mm
Širina: 1.900 mm
Visina: 1.408 mm
Prtljažnik: 410 l
Promjer kruga okretanja: 11,6 m
Spremnik goriva: 40 l
Masa vozila: 1533 kg
Cijena testnog modela: 290.002 kuna

Foto: Autoportal.hr

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj