Premda su prve kočije brenda Pontiac na tržište izišle još krajem 19. stoljeća, a automobili samo nekoliko godina potom, do sredine 1920-ih sve je već zaboravljeno…
Tvrtka se odavno udružila s uspješnijom Oakland, prestala proizvodnju pod brendom Pontiac i završila pod kapom koncerna General Motors. Čelništvo tvrtke u Detroitu odlučio je kapitalizirati tu baštinu te je 3. siječnja 1926. General Motors na tržište uveo brend Pontiac.
Automobili pod tim imenom gotovo su se odmah počeli prodavati bolje od modela Oakland, i ta će tvrtka 1933. biti ugašena. Predratni modeli Pontiac ni po čemu se nisu isticali, bili su malo snažniji, bolje opremljeni i skuplji od automobila Chevrolet, a istu će ulogu nastaviti i u prvim godinama nakon rata.
Tek će model Bonneville s direktnim ubrizgavanjem 1957. najaviti novu ulogu Pontiaca unutar koncerna, kao proizvođača modela s izraženim sportskim štihom i dobrim performansama. Vrhunac tug uzleta bio je model Pontiac GTO iz 1964., koji je otpočeo rat konjskih snaga i čuvenu Muscle Car eru, možda i najobožavanije razdoblje američkog automobilizma.
Još je veći kult postigao sportski model Pontiac Firebird, koji će čak kroz nekoliko inkarnacija ostati simbol nesputanog američkog stila i divljih jurnjava ravnicama, zahvaljujući filmovima kao što je Smokey i bandit i seriji Knight Rider. Vrijedi spomenuti i Fiero iz 1980-ih, hrabar izlet u vode dvosjeda sa središnje smještenim motorom. No nakon 1980-ih počela su lutanja i kriza identiteta, a dno dna bio je Pontiac Aztec, po mnogima najružniji automobil ikada proizveden.
Na kraju se uz Saturn, Hummer i Saab i Pontiac našao na listi žrtava, brendova za odstrel žrtvovanih u procesu restrukturiranja GM-a i povlačenja izdašnih kredita Obamine administracije. Otklonjene su ponude za preuzimanje brenda i Pontiac je ugašen. Posljednji su automobili proizvedeni 2009., a prodajni saloni zatvoreni godinu potom.
Pogledajte zanimljiv video o krahu slavne marke Pontiac: