To donekle ima logike kod benzinaca, a ne kod dizelaša, kod kojih se pritiskom “papučice gasa” zapravo podešava količina ubrizganog goriva
“Gas” (engl. plin) i “papučica gasa” uobičajeni su nazivi za “papučicu snage”, što se može tolerirati za benzinski (otto) motor.
Njome se sajlom ili koračnim elektromotorom zakreće zaklopka u usisnoj cijevi i, podešavajući protok zraka, podešava snaga motora.
Ali, dizelaši papučicom podešavaju količinu ubrizganog goriva (ne zraka), time i snagu motora, a usisavanje zraka (gasa) je slobodno.
Pogrešni izrazi (1): Mnogi naizgled točno govore i pišu, a krivo je…
Pogrešni izrazi (2): Bregasta osovina, točno je bregasto vratilo…
Pogrešni izrazi (3): Međuosovinski razmak, relikt prošlosti, kočija, vagona…
Pogrešni izrazi (4): McPhersonova opružna noga, točno je MacPhersonova…
Pogrešni izrazi (5): Pick-up, to nije engleski izraz za pokupiti, nego tip vozila, pickup
Pogrešni izrazi (6): Smanjio težinu za xxx kg
Pogrešni izrazi (9): Turbodizelaši su elastični? Ne, oni su moćni!
Pogrešni izrazi (10): LED dioda, školski primjer pleonazma
Pogrešni izrazi (11): CVT mjenjač je pleonazam, jer T znači Transmission, odnosno mjenjač