Ferrari XX modeli bili su isključivo namijenjeni za stazu. Sad SF90 XX donosi nešto drugo…
XX modeli sad mogu i među smrtnike. Nova era ekstrema iz Maranella dolazi u obliku SF90 XX Stradale, a tu je i verzija bez krova – SF90 XX Spider.
Ovaj tandem odradili su inženjeri iz XX sektroa, ali pošto modeli imaju i dozu ‘normalnosti’, ovu suradnju je zaokružio Ferrari dizajnerski centar kojim rukovodi Flavio Manconi. Konačni rezultat donio je preradu karoserije i aero učinak.

Na kraju je cijeli projekt donio velike preinake na vozilima. Usisi zraka su povećani, podvozje je dorađeno, a u oko upada veliki spojler…
Zadnji spojler fiksiran i pri brzini kretanja od 250 km/h, zahvaljujući svojoj prirodi stvara zračni pritisak od čak 315 kilograma.

Mehaničke dorade pogodile su i V8 sklop. Dobio je nove klipove. A uz još bolji zvuk snaga je povećana sa 780 na 797 KS, samo od strane ‘pravog motora’.
Povećanje snage dobili su električni motor (od kojih su dva na prednjoj osovini, dok je jedan na zadnjoj). Tako umjesto nekadašnjih 220 KS oni sada nude 233 KS u zbiru. Podvučeno, to je 1030 KS zbirno. Baterija je kapaciteta 7,9 kWh, što u praksi znači nekih 25 kilometara zelene vožnje…
U pogledu mase, Spider je na vagi teži 100 kg i ima 1660 kg. Svi ti kilogrami manje su bitni kad vidite koliko su ovi modeli uvjerljivi. Dosadašnji 2,5 sekunde u standardnom SF90 do 100 km/h sad su poboljšani za 0,2 sekunde. Do 200 km/h XX je za 6,5 sekunde, a na autoputu ide sve do 320 km/h…
I za kraju kupnja, ovi modeli su doslovno razgrabljeni, te ih više nije moguće kupiti.