Alfa Romeo Giulia dobiva LED Matrix svjetla i digitalnu instrument ploču u stilu modela Tonale, a najpopularnije motorizacije ostaju turbobenzinska 2.0 s 280 KS i turbodizelska s 210 KS
Suvremena verzija slavnog modela Alfa Romeo Giulia predstavljena je u svibnju 2015., a na tržištu je od veljače 2016. Uspješna sportska limuzina, talijanski protuotrov za BMW Serije 3, nažalost jedna je od dva, odnosno tri preostala modela nekad slavne tvrtke iz Milana (ostali su uspješni SUV Stelvio, a odnedavno se dobro prodaje i Tonale). Zbog toga je, u okviru koncerna Stellantis, redizajn modela Giulia dobio prioritet.
Osvježenje se vidi na prednjoj maski, po LED Matrix svjetlima i redizajniranoj maski, u stilu modela Alfa Romeo SZ Coupe iz osamdesetih, atraktivnim 21-colnim aluminijskim naplacima (u top verziji Competizione), kroz koje se proziru crvene kočne čeljusti i nove stražnje svjetlosne elemente. Stražnja svjetla sada imaju prozirni poklopac, dok digitalni TFT kokpit zamjenjuje klasične okrugle instrumente u unutrašnjosti.
Osvježena unutrašnjost dobila je bogatiju opremu s kožom obloženu prednju armaturu te digitalnu 12,3-inčnu instrumentnu ploču koje nudi pet digitalnih prikaza instrumenata, koji uključuju i klasičan stil kultnog prethodnika Alfa Romeo Giulia iz šezdesetih. U paleti modela, što se prvenstveno odnosi na opremu su, pored osnovne verzije bit će dostupne Sprint, Ti, TI Veloce i Competizione. To će pojačati luksuzno-sportski dojam u najatraktivnijem talijanskom modelu.
U osnovnoj paleti redizajniranog modela Alfa Romeo Giulia su dva dosadašnja motora, u najsnažnijim verzijama – turbobenzinac 2.o T4 Multiair s 280 KS i turbodizelaš 2.2 JTDm s 210 KS, oba s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Blagohibridnim tretmanom smanjili su potrošnju i emisiju CO2 za 2 do 3 posto te poboljšali elastičnost i odziv na gas. To mu daje dodatni adut u borbi s novim modelom BMW Serije 3. Na ljeto stiže Top Gun verzija Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio s 510 KS.