D. Napier & Son Limited, britanski proizvođač automobila i avionskih motora, 1904. je proizveo Napier Six Cylinder, prvi komercijalno uspješni automobil sa 6-cilindarskim motorom
Napier Six Cylinder, sa 6-cilindarskim motorom 4.9 snage 18 KS, počeo se proizvoditi u veljači 1904. Njegov je motor opisivan kao “iznimno miran i fleksibilan” te je s 3-stupanjskim mjenjačem i lančanim pogonom omogućavao tada respektabilnu brzinu od 70 km/h.
Napier Six Cylinder je dobrim svojstvima potakao i ostale te je u pet godina, samo u Velikoj Britaniji, bilo 62 proizvođača automobila sa 6-cilindarskim motorom. Zanimljivo, prvi automobil sa 6-cilindarskim motorom, koji je prvi imao i pogon 4×4, bio je Spyker 60 HP, ali bio je natjecateljski, odnosno trkaći automobil.
Inovativni automobili (1): Renault Fuego GTX (1982.) uveo daljinsko centralno otvaranje vrata
Inovativni automobili (2): Ford Vedette (1948.) uveo MacPhersonovu opružnu nogu
Inovativni automobili (3): Renault 4 (1961.) uveo zatvoreni, stlačeni rashladni sustav motora
Inovativni automobili (4): Nash Ambassador (1938.), prvi automobil s uređajem za hlađenje kabine
Inovativni automobili (5): Packard 180 Touring Sedan (1939.): prvi automobil s klima uređajem
Inovativni automobili (6): Mercedes-Benz 260 D (1936.): prvi serijski automobil s dizelskim motorom
Inovativni automobili (7): Porsche 356 (1952.) uveo potpuno sinkronizirani mjenjač
Inovativni automobili (8): Tucker 48 (1947.) uveo disk kočnice
Inovativni automobili (9): Peugeot 403 (1955.) uveo termostatski ventilator hladnjaka motora
Inovativni automobili (10): Plymouth Voyager (1983.): prvi obiteljski minivan – monovolumen
Inovativni automobili (11): Tracta (1928.): prvi automobil s prednjim pogonom
Inovativni automobili (12): Renault 16 (1965.): prva kombilimuzina s petorim vratima
Inovativni automobili (14): Duesenberg Model A (1921.): prvi automobil s hidrauličkim kočnicama
Inovativni automobili (15): Panhard 4 (1904.): prvi automobil s volanom!
Inovativni automobili (16): Lohner-Porsche (1900.): prvi automobil s pogonom 4×4, električnim!
Inovativni automobili (17): Tatra T77 (1934.), prvi serijski aerodinamični automobil
Inovativni automobili (18): Plymouth Valiant (1960.): prvi automobil s alternatorom
Inovativni automobili (19): Volvo PV544 (1959.): prvi automobil sa sigurnosnim pojasom u tri točke
Inovativni automobili (20): DKW F1 (1931.): prvi automobil s motorom ugrađenim poprečno
Inovativni automobili (21): Lancia Lambda (1922.): prvi automobil sa samonosećom karoserijom
Inovativni automobili (22): Mercedes-Benz 300 SD (1978.): prvi automobil s turbodizelskim motorom
Inovativni automobili (23): NSU Wankel Spider (1963.): prvi automobil s wankel motorom
Inovativni automobili (30): Mercedes 6/25/40 PS (1921.): prvi automobil s mehaničkim kompresorom
Inovativni automobili (31): Lancia Ardea (1948.): prvi automobil s 5-stupanjskim mjenjačem
Inovativni automobili (32): Lamborghini Miura (1966.): prvi suvremeni supersportski automobil
Inovativni automobili (34): Chrysler Imperial (1951.): prvi automobil sa servouređajem upravljača
Inovativni automobili (38): Oldsmobile Jetfire (1962.): prvi automobil s turbopunjačem
Inovativni automobili (39): Renault Voiturette (1898.): prvi automobil s kardanskim vratilom
Inovativni automobili (40): Maserati Biturbo (1981.): prvi automobil s dva turbopunjača
Inovativni automobili (42): Alfa Romeo Spider (1990.): uveo podešavanje faze ventila (VVT)
Inovativni automobili (47): Oldsmobile Curved Dash (1901.): prvi masovno proizvedeni automobil
Inovativni automobili (48): Saab 92 (1949.): prvi automobil sa sigurnosnom karoserijom
Inovativni automobili (52): Nissan 300ZX (1984.): prvi automobil s komandama audiouređaja na volanu
Inovativni automobili (53): Saab 99 Turbo (1978.): prvi europski uspjeh s turbopunjačem
Inovativni automobili (56): Lancia Aurelia (1950.): prvi automobil s V6 motorom
Inovativni automobili (57): Mercedes-Benz S-klase (1996.): uveo kočni sustav BAS